Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej pomaga osobom i rodzinom mieszkającym w mieście Tarnowie, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej.

 




Główna siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej 
w Tarnowie mieści się przy Al. Matki Bożej Fatimskiej 9.
Siedziba Ośrodka przy al. Matki Bożej Fatimskiej 9
 
Pracownicy Ośrodka pracują również w innych miejscach w Tarnowie:
 



przy ul. Goldhammera 3
Budynek przy ul. Goldhammera 3






przy ul. Granicznej 8A
Budynek Ośrodka przy ul. Granicznej 8a



przy ul. Gumniskiej 25
Budynek Ośrodka przy ul. Gumniskiej 25



przy ul. Goslara 5
Budynek Ośrodka przy ul. Goslara 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiele osób, które mają Profil Zaufany sprawy załatwia w za pomocą komputera zamiast przychodzić do Ośrodka.

 

Udzielamy pomocy finansowej: przyznajemy i wypłacamy zasiłki, dodatki, dofinansowania i inne świadczenia pieniężne.

 

Udzielamy pomocy w postaci produktów żywnościowych, posiłków czy zakupu opału.

 

Udzielamy pomocy osobom samotnym i rodzinom z dziećmi.

 

Opiekujemy się osobami starszymi i niepełnosprawnymi w domu.

 

Jeśli osoba potrzebuje stałej opieki pomagamy znaleźć miejsce w domu pomocy społecznej.

 

Pomagamy osobom, które doświadczają przemocy w rodzinie.

 

Jeśli chcesz skorzystać z naszej pomocy możesz do nas zadzwonić lub napisać:

Ikona telefonu Numer telefonu 14 688 20 20

Ikona email Adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ikona poczta33-100 Tarnów, ul. Aleja Matki Bożej Fatimskiej 9

 

Tu otrzymasz informację czy możemy Ci pomóc i w jaki sposób.